7 powodów, dla których warto wybrać kampanię mailingową

Email marketing jest jednym z najlepszych sposobów promowania biznesu. Bez względu, czy jest to branża budowlana czy stricte internetowa, jest to prosty i szybki sposób dotarcia do nowych klientów i pozostania w kontakcie ze starymi klientami.

Oto 7 najważniejszych powodów używania e-mail marketingu w biznesie:

1. Jest naprawdę łatwy!
Ustalenie kampanii mailingowej nie zajmuje dużo czasu, ani nie wymaga organizacji specjalnych spotkań. To bardzo proste, zwłaszcza gdy masz możliwość zasięgnięcia porady eksperta lub wskazówek od agencji reklamy internetowej.

2. Przyciąga więcej ruchu
W przeciwieństwie do tradycyjnego marketingu pocztowego, który sprowadza tylko niewiele ruchu na stronę, email marketing jest źródłem zwiększonego ruchu na stronie. Spowodowane jest to głównie przejściem przez linki podane w wiadomości. Nie trudno się domyśleć, że w ten sposób łatwiej jest dostać się na stronę główną, zamiast ręcznie wpisywać adres witryny.

3. Trzyma klientów w kręgu
Wypuszczanie miesięcznych lub tygodniowych maili dotyczących specjalnych okazji aktualności jest jednym z najlepszych sposobów utrzymania klientów. Jest to szczególnie skuteczne jeśli do mailingu dołączyć specjalne bonusy oraz zniżki, z których mogą skorzystać.

4. Niewielki koszt
Gdy stosujesz kampanię mailingową nie musisz przeznaczać budżetu na kosztowny wydruk, kolportaż materiałów lub rozmowy telefoniczne.

Dostęp do strony internetowej oferującej w jednym miejscu wiele funkcji dla grupy ludzi zainteresowanej rozwojem osobistym. Integracja w grupy społecznościowe, możliwość opiniowania i oceniania artykułów, aktywność na forum.

Oznacza to, że jest to najtańszy sposób utrzymania kontaktu z klientami.

5. Jest dobrowolny
Czasami wysyłając zwykłe reklamy stajesz się po prostu irytujący dla odbiorców. Jednak za pomocą strony internetowej pozwalasz im na dobrowolne zapisanie się do twojego newslettera. To wspaniała okazja dotarcia do właściwej grupy docelowej.

6. Jest szybki
Wysłanie maila zajmuje bardzo mało czasu. Oczywiście pisanie i testowanie profesjonalnie wyglądającego maila może zająć trochę czasu, jest to jednak czas pomniejszony o wysyłkę (której organizacja w przypadku tradycyjnej poczty zajmuje wiele czasu).

7. Pozwala budować relacje
Pozostawanie w kontakcie z potencjalnymi i stałymi klientami jest bardzo ważne. To najlepsza droga do podtrzymania marketingu relacji. Ogólnie ludzie uwielbiają komunikować się z innymi ludźmi, a poprzez wysyłkę regularnego mailingu twoi klienci czują się związani z twoją firmą i marką, co z kolei powoduje, że powracają.

Jak widzisz, istnieje wiele zalet korzystania z kampanii mailingowych w celu promocji twojego biznesu. Upewnij się, że zasięgniesz właściwej wiedzy lub zatrudnisz profesjonalnych web-marketerów do tego celu.

Kilka słów o autorze wpisu

Joanna Gajewska

Joanna Gajewska

Od lat interesuje się tematyką rozwoju osobistego.Poprzez zapoznanie się z wieloma materiałami chciałabym podzielić się swoją wiedzą z użytkownikami serwisu BogatyUmysl.pl.

Sprawdź podobne artykuły w tej kategorii

Komentarze do tego wpisu

Podczas pisania komentarzy prosimy używać wyłącznie "czystego tekstu" bez znaczników bbcode, html. Wszelkie formatowanie tekstu będzie usuwane.

Dotacje

DOTACJE NA INNOWACJE – Inwestujemy w Waszą przyszłość

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

© 2013 Bogaty Umysł Sp.z.o.o. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. zamknij