Jak odpowiednio się zaprezentować używając filmu promocyjnego

Na pewno nie raz słyszałeś, jak skutecznym narzędziem marketingowym może być film promocyjny. 
Dzięki temu szybciej i łatwiej przedstawisz swoje usługi klientom, a oni w krótszym czasie będą mogli podjąć decyzje, czy chcą z nich skorzystać.
Jednak wiele osób zapomina o ważnych elementach dobrego filmu promocyjnego.

Jak więc przygotować taki film? 
Oto kilka wskazówek:

1. Przede wszystkim scenariusz.

To jeden z najważniejszych elementów. Scenariusz musi być interesujący, zabawny i informujący. 
Na początku może to być np. krótka historyjka. 
Pamiętaj, że obojętnie, czy jest to produkt, czy usługa, pierwsze 7 sekund decyduje o tym, czy ktoś będzie chciał oglądać dalej. Ważne, żeby Twój przekaz był również jasny i zrozumiały.
Całość powinna trwać ok. 1-2 minuty. 

Pamiętaj o tych kluczowych elementach:
- zaadresuj konkretny problem, który możesz rozwiązać
- określ cele swoich klientów
- wytłumacz jak Twoje usługi mogą pomóc w rozwiązaniu ich problemu i osiągnięciu celu
- dlaczego to akurat Ciebie powinni wybrać – co takiego oferujesz, czego inni nie mają?
- Call – To – Action! Czyli, jasne nawołanie do akcji.

Dostęp do strony internetowej oferującej w jednym miejscu wiele funkcji dla grupy ludzi zainteresowanej rozwojem osobistym. Integracja w grupy społecznościowe, możliwość opiniowania i oceniania artykułów, aktywność na forum.

Powiedz oglądającym, żeby zajrzeli na Twoja stronę internetową, polubili na Facebooku, zakupili Twój produkt lub zwyczajnie zadzwonili.
W gruncie rzeczy czym jest film promocyjny bez zwrotu z inwestycji? 

2. Upewnij się, że Twój film jest atrakcyjny wizualnie. 

Statyczne ujęcie Twojej mówiącej głowy na pewno nie będzie zbyt interesujące dla oglądających. Zamiast tego pokuś się o zastosowanie animacji, efektów lub różnych ujęć. 
Oczywiście nie każdy może pochwalić się zdolnościami animacyjnymi. Warto wtedy wydać parę groszy na profesjonalne studio. 

3. Przetestuj swój film. 

Zanim wypuścisz go w eter, wyślij go do swoich znajomych, rodziny lub innych osób, które nie wiedzą czym się zajmujesz i poproś o szczerą opinię. Czy wszystko zrozumieli, czy podoba im się forma, czy wyraziliby chęć podjęcia akcji? Każdy popatrzy na Twój film z innej perspektywy, co pozwoli Ci udoskonalić Twój przekaz.

Kilka słów o autorze wpisu

Joanna Gajewska

Joanna Gajewska

Od lat interesuje się tematyką rozwoju osobistego.Poprzez zapoznanie się z wieloma materiałami chciałabym podzielić się swoją wiedzą z użytkownikami serwisu BogatyUmysl.pl.

Sprawdź podobne artykuły w tej kategorii

Komentarze do tego wpisu

Podczas pisania komentarzy prosimy używać wyłącznie "czystego tekstu" bez znaczników bbcode, html. Wszelkie formatowanie tekstu będzie usuwane.

Dotacje

DOTACJE NA INNOWACJE – Inwestujemy w Waszą przyszłość

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

© 2013 Bogaty Umysł Sp.z.o.o. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. zamknij