Jak się sprzedać?

Obecnie, głównym problemem w sprzedaniu siebie jest nieumiejętne pojmowanie swojej osoby i brak odróżnienia tego, kim się jest naprawdę, od tego, kim się jest jako produkt. Oto ty – niedoskonały, skomplikowany, błądzący i „ty”, którego sprzedajesz jako niesamowitego super-człowieka, mogącego zdziałać cuda.

Do tej pory nie sprzedałeś siebie dobrze? Sprzedaj Super-Siebie! Sporządź listę swoich najlepszych cech i umiejętności, ubierz się, tak jak ubrałby się Super-Ty i mów w sposób, w jaki mówiłby Super-Ty!
Eksperymentuj i odgrywaj sceny, wciel się kompletnie w swoją nową rolę.

Kolejna sprawa – stań się zauważalny.
A nawet denerwuj ludzi.

Musisz tworzyć swoje kręgi, komunikować się i angażować wspólnie z ludźmi, z którymi Super-Ty chciałby przebywać. Nie znajdziesz się tam, dopóki nie wyjdziesz z ukrycia.
Ostatnio mój znajomy poszukiwał wykwalifikowanego grafika do swojej firmy. Zapytał, czy nie znam nikogo odpowiedniego.

Dostęp do strony internetowej oferującej w jednym miejscu wiele funkcji dla grupy ludzi zainteresowanej rozwojem osobistym. Integracja w grupy społecznościowe, możliwość opiniowania i oceniania artykułów, aktywność na forum.

Zasugerowałam jedną osobę – to była osoba, która najbardziej mnie denerwowała...

Znam ją od ponad roku i to dlatego, że ciągle wysyłała mi maile ze swoimi ofertami i wydzwaniała, a przez to sprzedaje siebie.
Dlatego to właśnie ona przyszła mi do głowy jako pierwsza, pomimo, że znam multum innych osób, które mogłabym polecić.

Na koniec – bądź unikalny
Ludzie starają się sprzedać siebie, swoje produkty i usługi cały czas. Do mnie trafiają przeważnie poprzez email. Powiedziałabym, że 99% robi to źle.

Są nudni.
Mają nudne pomysły, nieciekawe produkty, nieoryginalne wersje samych siebie. Myślą, że dodają coś nowego, przełomowy produkt lub intuicyjna usługę, ale to wszystko już było.
Jedną z większych zalet Internetu jest to, że jest to rynek, na którym każdy może coś sprzedawać. Z drugiej strony jednak, daje możliwość wystawienia publicznie czegokolwiek, jakiejkolwiek jakości.

Pomyśl o tym, co jest unikalne. Znajdź coś, czego jeszcze nikt nie robi, stwórz coś, na co jeszcze nikt nie wpadł. Coś, co w ogóle jeszcze wcześniej nie istniało. Stań się nową chimerą, ponieważ większość ludzi boi się realizować swoje marzenia.

Kilka słów o autorze wpisu

Joanna Gajewska

Joanna Gajewska

Od lat interesuje się tematyką rozwoju osobistego.Poprzez zapoznanie się z wieloma materiałami chciałabym podzielić się swoją wiedzą z użytkownikami serwisu BogatyUmysl.pl.

Sprawdź podobne artykuły w tej kategorii

Komentarze do tego wpisu

Podczas pisania komentarzy prosimy używać wyłącznie "czystego tekstu" bez znaczników bbcode, html. Wszelkie formatowanie tekstu będzie usuwane.

Dotacje

DOTACJE NA INNOWACJE – Inwestujemy w Waszą przyszłość

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

© 2013 Bogaty Umysł Sp.z.o.o. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. zamknij