Zacznij rzeźbić swój brzuch

Wiele osób szuka szybkiego i magicznego rozwiązania, gdy chce coś naprawić lub zmienić w sobie. Dojście do pięknie wyrzeźbionego brzucha nie należy akurat do szybkich rozwiązań, a jeśli ktoś Ci wmawia, że jest inaczej, to najwyraźniej kłamie, ale nie ma co się przejmować. Nasz brzuch wymaga pracy (zależy też od ilości zbędnych kilogramów i zatłuszczenia), ale wcale nie musi to być mitręga. Zacznij od tych prostych ćwiczeń, wraz z odpowiednią dietą i treningiem aerobowym, a proces spalania dostanie konkretnego kopa. Wykonanie poniższych ćwiczeń pomoże Ci zrealizować twój cel. Jest to w zasięgu Twojej ręki. Wystarczy zacząć i konsekwentnie się trzymać obranego planu.

Nie ma wątpliwości, że potrzebujesz zdrowej diety odchudzającej, aby rozpocząć wspomaganie procesu utraty tłuszczu wokół brzucha. Musisz też zacząć od kilku prostych ćwiczeń. Rozgrzej się przysiadami. Przysiady nie tylko modelują twoje mięśnie brzucha i nóg, ale także wzmacniają kręgosłup i utrzymują Cię w pozycji pionowej. Spróbuj zacząć od dwudziestu przysiadów (dwie serie po dziesięć powtórzeń jest dobrym początkiem). Wyrabiaj się do momentu aż dojdziesz do czterdziestu lub pięćdziesięciu (możesz dodać ciężary, by zwiększyć wyzwanie). Jeśli ćwiczysz ciężko, wkrótce zauważysz, że szybko tracisz tłuszcz.

Spróbuj od pięćdziesięciu do stu brzuszków. Istnieje wiele różnych odmian: stopy na ziemi, nogi w w powietrzu, odwrotne, w których unosisz swój pośladki do góry utrzymując nogi stabilne itd. Wariacje są dobre dla lepszego efektu ogólnego.

Dostęp do strony internetowej oferującej w jednym miejscu wiele funkcji dla grupy ludzi zainteresowanej rozwojem osobistym. Integracja w grupy społecznościowe, możliwość opiniowania i oceniania artykułów, aktywność na forum.

Rowerek i odwrotne podnoszenie nóg jest również bardzo korzystnym rozwiązaniem. Najlepiej skonsultować się z trenerem siłowni, aby pomógł Ci ułożyć plan ćwiczeniowy i przede wszystkim pokazał, jak prawidłowo wykonywać te ćwiczenia, aby nie nabawić się kontuzji lub nadwyrężyć dolnego odcinka pleców.

Dodanie brzuszków do treningu pomoże ci wymodelować i wzmocnić mięśnie brzucha. Możesz je wykonać leząc na ziemi z rękami za głową, a następnie podnosząc swoje ciało od pasa i spróbować dotknąć kolan. Zacznij od 20 brzuszków i zwiększ liczbę do 30-50, gdy nabierzesz siły. Możesz zauważyć różnicę nawet po kilku tygodniach, jeżeli nie schodzisz z dużej nadwagi.

Możesz też podnosić nogi. Odbywa się to zazwyczaj poprzez leżenie na plecach i podnoszenie nóg na przemian tuż nad ziemią. Albo ćwicząc leżąc na bokach ciała. Staraj podnosić nogi i opuszczać je naprzemiennie. Rób, jeśli to możliwe, 10 - 20 powtórzeń na nogę po kolei. Podnoszenie nóg pomaga wykształtować twoje podbrzusze.

Rób pompki. Trzymaj się w pozycji pompki przez pewien czas. Zacznij od 40 sekund, a później zwiększaj do maksimum swoich możliwości. Wykonuj skręty tułowia, a zmniejszysz obwód w pasie. Dodaj ciężarków do rutynowych ćwiczeń. Ćwiczenia cardio pomogą Ci zrównoważyć trening. Sprint jest tutaj świetnym dodatkiem. Da ci w kość i przyśpieszy metabolizm. A to tylko Cię zbliży do płaskiego i wyrzeźbionego brzucha. Pracuj ciężko, a efekty w końcu przyjdą.

Sprawdź podobne artykuły w tej kategorii

Komentarze do tego wpisu

Podczas pisania komentarzy prosimy używać wyłącznie "czystego tekstu" bez znaczników bbcode, html. Wszelkie formatowanie tekstu będzie usuwane.

Dotacje

DOTACJE NA INNOWACJE – Inwestujemy w Waszą przyszłość

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

© 2013 Bogaty Umysł Sp.z.o.o. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. zamknij